Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Κόκκινος ο Ζαϊρί, χωρίς ...facebook o ЯD!

Πρώτη μέρα που τα λέμε μόνο από εδώ…

Δυστυχώς ο λογαριασμός μου στο facebook απενεργοποιήθηκε ξαφνικά σήμερα το πρωί!

Πριν από 1 μήνα περίπου ξεκινώντας τον redduckling, έκανα αρκετά μαζεμένα “add as a friend”.

To facebook με προειδοποίησε τότε ότι παραβιάζω τους όρους και την πολιτική του και θα αναγκάζονταν να μου απενεργοποιήσουν το λογαριασμό…

Αναγκαστικά «συμμορφώθηκα», αλλά σήμερα χωρίς περαιτέρω προειδοποίηση… με εξαφάνισαν!!

Ελπίζω οι αρμόδιοι που τους έστειλα mails να κατανοήσουν αυτά που τους γράφω και να τον ενεργοποιήσουν σύντομα!

Δεν ξέρω πόσο θα πάρει… Φοβάμαι ότι θα καθυστερήσει αν σκεφτώ πως για να αλλάξω το όνομα τους λογαριασμού μου σε RedDuскlіng Ыоgsроt, μου πήρε 3 εβδομάδες (!) και δεκάδες mails προς το Facebook….

Όπως λέει και ο κόουτς Γιαννάκης …υπομονή!

Κρίμα όμως… Έρχονται σπουδαία παιχνίδια! Βερολίνο, τελικός Κυπέλλου, τελικοί πρωταθλήματος σε βόλεϊ και μπάσκετ…

Χάσαμε την άμεση επαφή που μας έδινε το facebook…

Αλλά ελπίζω ότι δεν θα αργήσει η στιγμή που θα τα ξαναπούμε, σχολιάζοντας φωτογραφίες, status, notes σε real time!!



Πάμε τώρα στα δικά μας γνώριμα…

Χθες με την είδηση της πιθανής ανανέωσης Ντομί-Ζεβλάκοφ, δημοσίευσα ένα post εκφράζοντας την απογοήτευσή μου!
http://redduckling.blogspot.com/2009/04/m.html

Επειδή όμως δεν μου αρέσει να είμαι άδικος, θέλω σήμερα να συγχαρώ την διοίκηση για την απόκτηση του Ζαϊρί.

Επιτέλους! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ένας κανονικός παίχτης θα μπαίνει στον αγωνιστικό χώρο όταν δεν θα βρίσκεται εκεί ο Γκαλέτι!

Το κακόγουστο αστείο με τον Τοροσίδη, τον Όσκαρ και τον Λέτο να παριστάνουν το δεξί εξτρέμ, θα σταματήσει!!

Και μην ακούσω γκρίνιες για την ποιότητα του Ζαϊρί…
Μην μου γράψετε ότι δεν είναι Γκαλέτι!
Φυσικά και δεν είναι!! Φυσικά και κανένας παίχτης ισάξιος του Γκαλέτι δεν θα ερχόταν για να είναι αναπληρωματικός του!

Πουθενά στον κόσμο δεν γίνεται αυτό!!

Καμία ομάδα δεν έχει δύο σούπερ σταρ σε μία θέση, με τον ένα να είναι βασικός και με τον άλλο να περιμένει στον πάγκο!

Επίσης μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το ελληνικό πρωτάθλημα! Ο Ζαϊρί μια χαρά παίχτης είναι για τη …δύσκολη σούπερ λίγκα!

Επιπλέον είναι από τους λίγους παίχτες που μπορούν να παίξουν άνετα και στην ανάποδη μεριά από την θέση τους. Κάτι που ούτε ο Τζόλε μπορούσε να το κάνει!!

Προς Θεού, δεν λέω ότι θα βγω στους δρόμους να πανηγυρίσω!

ΠΟΤΕ δεν το έχω κάνει για ΚΑΜΙΑ μεταγραφή!!

Γιατί ΟΛΟΙ κρίνονται στον αγωνιστικό χώρο!

Ωστόσο σε κάθε μεταγραφή υπάρχουν κάποια δεδομένα. Με βάση αυτά τα δεδομένα λοιπόν πιστεύω ότι η έλευση του Μαροκινού στον Πειραιά είναι μια θετική και ΛΟΓΙΚΗ κίνηση!

Αναρωτιέμαι όμως;; Πως ήρθε στο μεγάλο λιμάνι ένας ποδοσφαιριστής που τις τελευταίες 30 ημέρες φορούσε καθημερινά τα κιτρινόμαυρα; :pppp

Πριν οι …αλλόθρησκοι μου απαντήσετε πως πήγε όπως και ο «κόκκινος» Γιασικεβίτσιους στον Παναθηναϊκό, χαλαρώστε!

Η ζωή θέλει χιούμορ!!

Για το γνήσιο της ερυθρόλευκης υπογραφής,
ЯD

Δεν υπάρχουν σχόλια: