Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Πολωνία-Ελλάδα 2-0

Με 6 παίχτες του Παναθηναϊκού ξεκίνησε χθες το παιχνίδι ο Ρεχάγκελ κόντρα στον Ζεβλάκοφ. Ε, τι περίμενε μετά;;

update 14/08/09:

Υπάρχουν κάποιοι που μπαίνουν για πρώτη φορά στο blog και …ενοχλούνται από αυτή την ανάρτηση χωρίς να κάνουν τον κόπο να δουν όλη την πορεία μου από τον Μάρτη μέχρι σήμερα. Είναι αυτοί που δεν μπορούν να δουν πέρα από την μύτη τους, να ανοίξουν το μυαλό τους και να χαμογελάσουν με το στιγμιότυπο που απαθανάτισε ο φωτογράφος από τον συγκεκριμένο αγώνα…

Γι’ αυτούς λοιπόν που τους ενοχλεί η λέξη «πελάτης»… ναι είμαι ένας κάφρος οπαδός του Ολυμπιακού!

Για κάποιους άλλους που τους ενοχλεί να σατιρίζω τον Ολυμπιακό και να ζητώ μεταγραφές... ναι είμαι τσάτσος του Βαρδινογιάννη!

Για εκείνους που τους ενοχλεί η σάτιρα στον Πρωθυπουργό... ναι είμαι πρασινοφρουρός!

Για τους άλλους που ενοχλούνται από τα αστεία για τον Παπανδρέου... ναι είμαι δεξιός!

Για όσους τέλος τους πειράζει να σατιρίζω ΠΑΣΟΚ και ΝΔ... ναι είμαι αριστερός!

Όσοι λοιπόν φοράτε παρωπίδες... ναι είμαι αυτό που θέλετε να είμαι!!

Για τους υπόλοιπους, γι’ αυτούς που δημιούργησα αυτό το blog, είμαι απλά το Κόκκινο Παπάκι…. Ένας blogger ερυθρόλευκων αισθημάτων. Που δεν βρίζει, δεν συκοφαντεί, δεν εκβιάζει! Που λατρεύει τον αθλητισμό και το ποδόσφαιρο καθώς τα θεωρεί τα ωραιότερα ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ πράγματα στη ζωή. Που η αγαπημένη του λέξη είναι ΧΑΛΑΡΑ!

Είμαι ένας blogger που έχει ένα «κουσούρι»: Βλέπει τα πράγματα με χιούμορ!
Γι’ αυτό μίζεροι, γκρινιάρηδες, φανατισμένοι, κομπλεξικοί και λοιποί συγγενείς ας κλικάρουν αλλού…

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα εγραψες!

Ανώνυμος είπε...

είσαι θλιβερός

Red Duckling είπε...

το ξερω.

Ανώνυμος είπε...

File egw se paw,kai as eisai sto "antipalo stratopedo".Kaneis auto pou kaneis gia to kefi sou,kai den prepei na se enoxlei kapoia asxhmh h kakopisth kritikh.Allwste se diavazoun kai anthrwpoi pou skeftontai, kai alloi pou den toxoun to rhmadi.Ara esy apofasizeis kai epilegeis.

Ανώνυμος είπε...

Η αίσθηση του χιούμορ δεν υπάρχει σε όλους, δυστυχώς...

Red Duckling είπε...

Επιλεγω να συνεχισω να κανω το κεφι μου εδω γιατι βλεπω πως υπαρχουν πολλά άτομα που αυτό το ρημαδι το εχουν για να σκεφτονται :)

Χαιρομαι ιδιαιτερα που υπαρχουν αρκετοι αναγνωστες απο τα "αντιπαλα στρατοπεδα", γιατι το χιουμορ δεν γνωριζε χρωματα!!

Αυτο το update ηταν ενα ξεσπασμα της στιγμης για τα ΕΛΑΧΙΣΤΑ (ειναι η αληθεια) ατομα τα οποια ασχολουνται με το blog παρολη την προτροπή μου στην περιγραφη να κλικαρουν αλλού!

Το ξερω οτι ειναι χασιμο χρονου να απευθυνεσαι σε αυτη τη μεριδα ανθρωπων καθως η βλακεια ειναι αηττητη!!

Επιλεγω λοιπον να συνεχισω να γραφω ο,τι μου κατεβει εδω, γιατι για καθε 1 αρνητικο σχολιο, υπαρχουν δεκαδες αλλα θετικα!

Να είστε καλά :))