Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Σ' ευχαριστώ κόουτς και καλή τύχη (μέρος δεύτερον)

Στις δύσκολες στιγμές, στους χωρισμούς, στα διαζύγια είναι που φαίνεται ο χαρακτήρας σου. Όταν σε κυριεύει η οργή, η απογοήτευση, η πίκρα που σε οδήγησαν εκεί. Η στιγμή που το πιο εύκολο πράγμα είναι ο μηδενισμός.

Όχι. Σε αυτή το blog δεν θα βρείτε μηδενισμούς και αφορισμούς. Το έγραψα και στο προηγούμενο post, το έγραψα στο facebook, το γράφω και τώρα: Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κόουτς Μπαρτζώκα για ό,τι έδωσες στον Ολυμπιακό.

Ό,τι και να διαβάζω, η γνώμη μου δεν αλλάζει. Δεν γίνεται μονά-ζυγά χαρισμένα σε όσους τον βρίζουν. Δεν γίνεται η ομάδα του Λονδίνου να είναι του Ντούντα και μετά από ένα μήνα στους τελικούς, του Μπαρτζώκα. Δεν γίνεται ο θρίαμβος να είναι των παικτών, η αποτυχία του προπονητή.

Η παραίτηση του κόουτς ήταν σωστή κίνηση. Η ιδανική θα ήταν να μην συνέχιζε το καλοκαίρι. Αλλά η παρουσία του αυτά τα δύο χρόνια στην ομάδα, έχει συνδεθεί και με αυτό το ανεπανάληπτο διήμερο του Λονδίνου.

Κόουτς Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που ήσουν βασικό μέλος μιας πορείας που με έκανε να ξανακλάψω και να βγω μια βόλτα στους δρόμους, σαν να ήμουν μικρό παιδί.

Έτσι έχω μάθει από το σπίτι μου. Να ευχαριστώ ανθρώπους οι οποίοι μου έχουν προσφέρει όμορφα συναισθήματα. Ακόμα και αν έπαθα στη συνέχεια ανοσία σε εγχώριες απώλειες τίτλων. Και επιπροσθέτως, έμαθα να μην χτυπάω ανθρώπους που βρίσκονται πεσμένοι στο έδαφος.

Καλή τύχη κόουτς,
RD

Δεν υπάρχουν σχόλια: