Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Η ρετρό διάθεση συνεχίζεται


Ξεκίνησε με αυτή τη φωτογραφία που ανέβασα στο facebook. Και με οδήγησε στο παλιό μου το σπίτι. Στο πρώτο μου σπίτι. Εδώ.

Πέρασαν σχεδόν 5 χρόνια από τότε που το άφησα για να μετακομίσω στον Red Planet. Πότε πέρασαν! Αλλά και πόσα άλλαξαν! Έκανα μια βόλτα στις αναρτήσεις και νοιώθω ότι όλα αυτά εδώ κάποιος άλλος τα έγραψε...

Λογικό. Παιδάκι ήμουν όσον αφορά την διαδικτυακή επικοινωνία. Δημιούργησα αυτή τη γωνιά έτσι ξαφνικά, χωρίς να έχω ιδέα που μπορούσε να καταλήξει όλο αυτό. Ήταν κάτι σαν δημοτικό.

Και έτσι το ίδιο ξαφνικά βρέθηκα στο πανεπιστήμιο και στο πεζοδρόμιο του ίντερνετ ταυτόχρονα: Red Planet. Υπέροχα χρόνια τα οποία οδήγησαν αρκετό κόσμο στο να αγαπήσει το παπάκι. Και όχι μόνο ερυθρόλευκο κόσμο, κάτι που αποτελεί τη μεγάλη μου ικανοποίηση.

Να συμπαθήσει ένα αλλήθωρο πλάσμα που κολυμπάει στα οπαδικά νερά μ' ένα διαφορετικό στυλ. Στυλ το οποίο e-δρωσα αρκετά για να το καθιερώσω. Κάνοντας φυσικά αρκετά λάθη. Αλλά έμαθα από αυτά, ζητώντας συγνώμη από όσους θίχτηκαν.

Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι από τους 37.000 που έχουν πατήσει like στο facebook και οι σχεδόν 10.000 followers στο twitter γνωρίζουν πια τι στο καλό είναι αυτό το αλλήθωρο χαζοπτηνό.

Τι τα γράφω όλα αυτά; Και γιατί τα γράφω εδώ;  Και τι σας ενδιαφέρει; Δεν ξέρω. Ίσως αυτή η ανάρτηση να μην έγινε τυχαία. Να μην είναι η μοναδική μετά από καιρό στο πρώτο μου σπίτι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: