Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

To δώρο για κάθε μικρό φίλο του Παναθηναϊκού

Χάθηκα για λίγες ημέρες. Και ως συνήθως χάνω πάντα τα καλύτερα. Ο Παναθηναϊκός κατατρόπωσε τον Ολυμπιακό Βόλου και οι παίκτες του το γιόρτασαν, μαζί με τα γενέθλια του Στιλ στα μπουζούκια Goody's.


Τι μου θύμισαν... Τότε που ήμουν στο γυμνάσιο και γιόρταζα τα γενέθλιά μου και εγώ στα Goody's! Άντε και αν ξαναπάρετε το κύπελλο να το χαρείτε στη Pizza Hut όπως σχολίασε ο αγαπημένος μου Φάνης.

Το θέμα μου όμως δεν είναι τα παραπάνω αλλά τα αντανακλαστικά της Πράσινης. Είσαι μικρός φίλος του Παναθηναϊκού και θες να κάνεις και εσύ τα γενέθλιά σου στα Goody's; Αλλά δεν έχεις τα χρήματα να κεράσεις εκεί τους φίλους σου;

Μην στεναχωριέσαι. Δώρο με τη σημερινή εφημερίδα μαχαιροπήρουνα Goody's!

Kάλεσε τους φίλους σου σπίτι και νιώστε και εσείς σαν παίκτες του Παναθηναϊκού!

Δεν υπάρχουν σχόλια: