Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Το παραμύθι θα έχει δράκο και του χρόνου...


Όπως όλα δείχνουν ο Παναγιώτης Γιαννάκης θα είναι στον πάγκο του Ολυμπιακού και τη νέα χρονιά. Είναι δυνατόν λοιπόν να μην πανηγυρίζουν οι Γιαννακόπουλοι μέσω της Πράσινης; Ξέρεις τι είναι να έχεις απέναντί σου δύο αδέλφια που ενώ έχουν διάθεση να ξοδέψουν εκατομμύρια ευρώ στην ομάδα, αφήνουν για διαχειριστή αυτών των χρημάτων τον κόουτς-υπομονή;;

Όχι μόνο πρωτοσέλιδο, αλλά και ευχαριστήρια επιστολή πρέπει να στείλουν Παύλος και Θανάσης προς την ΚΑΕ Ολυμπιακός! Εξασφάλισαν την παρουσία τους για άλλη μια φορά στα καλοκαιρινά κέντρα της παραλιακής για να πανηγυρίσουν ένα ακόμα νταμπλ (ή triple crown)…

Και για όσους τώρα με διαβάζουν και δεν γνωρίζουν τη γνώμη μου για το Γιαννάκη, ας πατήσουν στα tags το όνομά του και θα καταλάβουν γιατί είμαι τόσο απαισιόδοξος. Από εκείνη την ανάρτηση μετά το 1ο ματς του Ολυμπιακού με τη Ρεάλ…

Δεν έχω κάτι προσωπικό με τον κόουτς. Την προσωπικότητά του την σέβομαι και την εκτιμώ απεριόριστα… Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με τις προπονητικές του ικανότητες. Με αυτές ασχολούμαι και μόνο καθώς τυγχάνει να κάθεται στον πάγκο της αγαπημένης μου ομάδας…

Επειδή όμως σε αυτό το blog το χιούμορ είναι το βασικό του συστατικό, πέρα από την τεκμηριωμένη (θέλω να πιστεύω) κριτική μου προς τον Γιαννάκη, ασχολούμαι μαζί του και στο πνεύμα του Red Duckling…

Και συγνώμη κόουτς, αλλά μόνος σου έχεις δώσει το δικαίωμα να μπορώ να «παίζω» με την αγαπημένη σου λέξη…

Υπομονήηηηηη… Υπομονήηηηηη…

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή συγνώμη,
φίλε red duckling
μόνο σε μένα φαίνεται αυτό το εξώφυλλο σαν ένα από τα πιο κομπλεξικά που έχει βγάλει η πράσινη??? (που έτσι κι αλλιώς τα συνηθίζει κάτι τέτοια)

ένας γαύρος

Red Duckling είπε...

αν με διαβάζεις ξέρεις πως διαφωνώ με το ύφος, το ήθος, την αισθητική όλων των οπαδικών εφημερίδων...

σπάνια ένα πρωτοσέλιδο "βαμμένων" εφημερίδων θα με βρει σύμφωνο... ειδικά με την λέξη "πελάτης" το έχουν παρακάνει όλοι!!

το συγκεκριμένο πρωτοσέλδιο το έβαλα για να δείξω την απογοήτευση μου απο την παραμονή του δράκου...

δεν με ενδιαφέρει αν βγάζει κόμπλεξ. ας κάνει ό,τι θέλει η Πράσινη...

εμένα με ενδιαφέρει που ενώ έχουν βρεθεί δύο άνθρωποι που έχουν διάθεση να κάνουν πάλι μεγάλο τον Ολυμπιακό, εξακολουθούν να ποντάρουν σε λάθος άνθρωπο!

πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη...

Ανώνυμος είπε...

σε διαβάζω αρκετό καιρό και σίγουρα έχω καταλάβει το στυλ των γραφομένων σου...

η άποψη σου για το Γιαννάκη δεν με βρίσκει αντίθετο, απλά διαφωνώ με την παράθεση ενός τέτοιου εξωφύλλου δίπλα σε αυτήν...

ούτε φυσικά υποστηρίζω ότι "ο δικός μας" πρωταθλητής είναι καλύτερος...

ένας γαύρος