Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!


Δεν νομίζω να υπάρχει πιο ωραία ανταμοιβή για ένα blogger από το να βλέπει τις δημιουργίες του και τις απόψεις του να κάνουν το γύρω του διαδικτύου…

Ειδικά αν πίσω από αυτόν τον blogger είναι ένας νέος άνθρωπος που κάνει απλά το κέφι του χωρίς να εξυπηρετεί σκοπούς τρίτων!

Θέλω λοιπόν να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όσα site δημοσιεύουν την προσωπική μου δουλειά χωρίς να ξεχνούν βέβαια το όνομα του Red Duckling!

Να αναφέρω ενδεικτικά taxalia, το troktiko, το press-gr, το our greek tv αλλά και το panic project που στο πρόσφατο 8ο τεύχος με παραθέτει αντί προλόγου! Για την ακρίβεια παραθέτει τον πίνακα που έφτιαξα χωρίς να κρίνω σκόπιμο να τον υπογράψω. Τελικά όμως αυτός ο πίνακας "έκανε τον γύρω τον blogs" όπως διαβάζω στον πρόλογο!

Να ευχαριστήσω φυσικά και άλλα sites που δεν δημοσιεύουν «εμπνεύσεις» τρίτων, αλλά στηρίζονται αποκλειστικά στις δικές τους αναρτήσεις. Τέτοιος πχ είναι ο Τρελοκούνελος που πάντα έχει ένα καλό λόγο να μου πει!

Όπως και sites που για πολλούς δεν είναι τόσο γνωστά (όπως φυσικά ούτε και εγώ είμαι!!), αλλά διατηρώ επικοινωνία μαζί τους και με βοηθούν με τα θετικά τους σχόλια και τις παρατηρήσεις!

Μην ξεχάσω βέβαια να ευχαριστήσω και τους δεκάδες φίλους από το facebook οι οποίοι ήταν αυτοί που με στήριξαν στο ξεκίνημά μου και μου έδωσαν ώθηση να συνεχίσω! Με τους περισσότερους βέβαια έχουμε χαθεί μετά το κλείσιμο τους λογαριασμού μου, ωστόσο πιθανόν να είναι γίνουν η αιτία να αλλάξω άποψη και να …ξαναεμφανιστώ εκεί!

…Όχι, όχι, αυτή η ανάρτηση δεν είναι ο επίλογος του Red Duckling!

Πολύ απλά είχα την ανάγκη να σας πω ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!


4 σχόλια:

karfoto είπε...

...και εμείς ευχαριστούμε παπί,

που μας κάνεις και γελάμε !

Red Duckling είπε...

Να είσαι καλά φίλε μου!
keep blogging!

Ανώνυμος είπε...

Red, υπάρχει και το twitter... Στη δική σου περίπτωση ίσως να είναι και πιο ταιριαστό ;-)

Red Duckling είπε...

το θέμα του twitter δεν το έχω κοιτάξει καθόλου...

ωχ θέε μου... γερνάω...

κολλημένος από το ξεκίνημα με το facebook,
σαν να αρνούμαι να δοκιμάσω κάτι άλλο...

κακό σημάδι :ppp
για να ρίξω μια ματιά σύντομα στο twitter!